Warme WINTER omslagdoek


Vorige week heb ik mij zelf alvast een kerstcadeautje gegeven. Fijne winterse wolletjes, heerlijk zacht en in warme roodtinten. De zachte bolletjes zijn van Phildar (Partner 6, haaknaald 6). Even een keer geen low-budget bollen of iets met restjes uit mijn voorraad.

Nu zijn het grotendeels nog bolletjes, maar rond de kerstdagen verwacht ik dat ik onder de kerstboom kan zitten met deze omslagdoek. Hoop ik, want de eerste toeren schieten altijd lekker op. Maar hoe verder je komt, hoe langer de toeren. En dan duurt het weer even voordat je er één af hebt. 


Maar het is weer heerlijk om mee bezig te zijn en inmiddels ben ik al een behoorlijk eind gekomen. Vanavond, voetjes op de bank en weer lekker verder haken.


Eerst de correcties van mijn boek doorvoeren. Gisteren voor het eerst de hele opmaak gezien en wat word ik daar blij van. Het ziet er zo vrolijk uit. Een feest voor het oog. Langzaam begint het allemaal echt te worden!

Fijn weekend allemaal.