Warme WINTER omslagdoek

december 21, 2013


Vorige week heb ik mij zelf alvast een kerstcadeautje gegeven. Fijne winterse wolletjes, heerlijk zacht en in warme roodtinten. De zachte bolletjes zijn van Phildar (Partner 6, haaknaald 6). Even een keer geen low-budget bollen of iets met restjes uit mijn voorraad.

Nu zijn het grotendeels nog bolletjes, maar rond de kerstdagen verwacht ik dat ik onder de kerstboom kan zitten met deze omslagdoek. Hoop ik, want de eerste toeren schieten altijd lekker op. Maar hoe verder je komt, hoe langer de toeren. En dan duurt het weer even voordat je er één af hebt. 


Maar het is weer heerlijk om mee bezig te zijn en inmiddels ben ik al een behoorlijk eind gekomen. Vanavond, voetjes op de bank en weer lekker verder haken.


Eerst de correcties van mijn boek doorvoeren. Gisteren voor het eerst de hele opmaak gezien en wat word ik daar blij van. Het ziet er zo vrolijk uit. Een feest voor het oog. Langzaam begint het allemaal echt te worden!

Fijn weekend allemaal.

You Might Also Like

23 reacties

  1. wat enorm leuk dat je boek steeds meer vorm gat krijgen ♥

    en wat een enorme mooie kleuren voor een omslagdoek

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel benieuwd naar je boek. Je omslagdoek ziet er nu al prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echte kwaliteit dat voel je meteen.
    En leuk dat je boek steeds meer vorm krijgt!
    Ik ben wel nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kleuren zeg, dat zal een feestje zijn om te haken! Lekker doorwerken hoor, het is zo kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke kleuren! succes met je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kleuren! Zo af en toe mag je jezelf best een beetje verwennen hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een eigen boek!
    Wat goed!
    Ben benieuwd.

    De kleuren van de omslagdoek zijn alvast heel kerstig.
    En ja, iets duurderewol geeft meestal mooier resultaat.

    Ken je dat oud spreekwoord niet dat zegt:
    "best doorheen het jaar wat sparen,
    maar met Kerst gebruik je heel duur garen"

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke kleurencombi... Prachtig wordt-ie...
    Fijn weekend en haak-ze...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige, warme kleuren! Daar word je super blij van! Succes met verder haken, en met je boek. Ik ben erg benieuwd.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige winterkleuren. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Ziet er al heel mooi uit!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig zeg die warme kleuren! Erg leuk dat je boek er bijna aankomt! Ik ben zeker weten één van je kopers. Afgelopen Koninginnedag hebben we elkaar even gesproken op de Goffert. Ik stond daar met mijn zelfgemaakte spulletjes. Nu ook een eigen blog. Moet het nog wel een beetje onder de knie krijgen. Ondertussen volg ik jou nog steeds met veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He ja, dat weet ik nog. Je had naast hele vrolijke haaksels ook geweldige Max & Alex broches gemaakt! Ontzettend leuk! Ik ga je volgen... en ook het nieuwe jaar mee doen met het haken van die geweldige deken. Wordt vervolgd!

      Verwijderen
  12. Wat een prachtige kleuren ...heerlijk haken de komende dagen veel plezier.
    Groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat gaat een mooie omslagdoek worden.
    En naar je boek ben ik inmiddels wel heel erg benieuwd.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat wordt vast een prachtige omslagdoek en ik ben heel benieuwd naar je boek. De datum staat al in mijn agenda. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat zijn mooie warme kleuren ben wel benieuwd hoor naar het resultaat.
    Ben ook wel benieuwd naar je boek.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kleuren gebruik je voor je omslagdoek, ook ik ben super benieuwd naar je boek :) liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik sluit me aan , ook ik ben benieuwd naar het boek en ook ik vind de kleuren prachtig

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige warme winterkleuren, je schiet lekker op
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat wordt een prachtige omslagdoek! Tjonge zeg met kerst al om, wat gaat dat snel! Ik ben meer van de langlopende projecten, maar wil nu ook wel graag eens wat dingen afmaken. Heerlijk haken met de kerstdagen, ik heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En je boek ben ik ook héél benieuwd naar, die staat zeker op mijn verlanglijstje!

      Verwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie