DEKEN haken


Vandaag ga ik aan de slag met een heerlijk groot kussen voor Muffin. Zijn eigen plekje in huis creëren. Lekker aan de slag met verschillende lapjes.


Maar een nieuw haakproject ligt ook al klaar. Via een blog kwam ik op een geweldig patroon terecht van een deken. Gemaakt van verschillende kleuren en steken. Het Engelse patroon zag ik eerst, daarna vernam ik de Crochet Along. Maar daar doe ik niet aan mee, volg liever mijn eigen tempo.



Aangezien ik zo'n grote voorraad heb en het juist een leuk project is om hier weer een beetje vanaf te komen, heb ik besloten met kleuren te gaan haken die ik nog heb liggen. Kleurtjes bij elkaar gezocht, patroon uitgeprint en aan de slag ermee. Een heerlijk project om mee aan de slag te gaan tussen andere knutsels door. 

Het Engelse patroon is zowel geschreven als met duidelijke stap-voor-stap foto's ertussen.
Het Nederlandse is vanaf 3 januari 2014 te volgen via Facebook.