Zondag... HAAKdag!

oktober 27, 2013


De bladeren waaien door de straat. Bomen buigen in de wind. Echt weer om aan de slag te gaan met de appels die ik van de buurman heb gekregen.. geplukt in een boomgaard vlakbij. Zelf heb ik walnoten geraapt aan het einde van de straat. Heerlijk vind ik ze! Hier ga ik een lekkere appelcake van maken.


Lekker genieten op de bank... thee, stukje cake erbij, nieuw haakwerkje in mijn lievelingskleur. Zo is de zondag toch prima uit te houden.




Herfst. Moest opeens denken aan de sjaal die ik vorig jaar haakte in een een mooie mosterdgele kleur. Eenvoudige steek, groots effect. Helemaal in de kleuren van de herfstbladeren in de tuin. Echt weer om  met deze sjaal de deur uit te gaan. Nu Juul er nog af zien te krijgen!


You Might Also Like

19 reacties

  1. Hihi, lekker zo'n voorverwarmde sjaal!
    Fijne zondag verder, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, dat is leuk om te zien!!! Ik blogde gisteren over een sjaal in dezelfde steek....... Ik haakte alleen in de andere richting. Je hebt een prachtige blog!
    Dag, Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke taart en heerlijke sjaal... perfect voor deze herfstzondag!
    Groetjes
    Onliemie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er zalig uit!
    En wat een mooie sjaal!

    Geniet nog lekker van de zondag.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet je cake er lekker uit. Tja katten liggen overal op, vaak lekker ongelegen. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een hele fijne manier om de zondag door te komen.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er allemaal heel herfstig en gezellig uit! Zo te zien was het een geslaagde zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh zeg, wat een gezelligheid! Hier deze zondag: een kerkdienst en daarna heerlijk genieten van bezoek van vrienden. En ja, misschien maakt het onstuimige weer buiten alles wel extra gezellig! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie sjaal en prachtige kat :-) Lekker he, zo´n luie zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om zo de dag door te brengen!

    Mooie sjaal in een mooie kleur!

    Liefs Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik geniet elke keer als ik weer een nieuw stukje van je lees, heerlijk zelf gemaakte taart, kopje thee en natuurlijk een haakwerkje erbij, geweldig! En wat een mooie sjaal! Ik wil voor mn zusje graag een sjaal haken, de jouwe ziet er wel super uit, ik ken alleen de steek niet :(

    Nogmaals je hebt een geweldig blog met heel veeel mooie creaties....! Zou leuk zijn als ik je woensdag tegen kom :)

    Liefs Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wacht ik om er aan, gaan we samen gezellig haken en thee drinken met appeltaart..... lekkurrrrrr.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is het enige leuke aan dit weer,heerlijk bij de kachel...haakwerkje,kopje thee en wat lekkers...tja en die overheelijke taart van je!Mmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mmmmmmmm en wat leuk :-)
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie plaatjes zo er bij, met de kat en de herfstbladeren:)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo,
    Ik ben al een tijdje een stille lezer bij je en ik ben helemaal weg van al je creaties. Echt zulke leuke dingen zie ik steeds voorbij komen. Maar nu heb ik een vraagje, zou je het erg vinden als ik je kussen van denim-rondjes ga namaken? Ik vind hem super mooi, en ik heb nog genoeg oud denim liggen hier. Ik wil in ieder geval een poging wagen. Of het dan ook een kussen wordt of wat anders dat weet ik nog niet, maar ik vind de combi van doorgestikte rondjes helemaal leuk...
    Ik hoor het graag van je...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Mirjam, leuk van je te horen. Natuurlijk mag je hem namaken. Ik zet het juist op mijn blog om jou en anderen te inspireren en ideeën aan te reiken. Laat nog eens een keer zien wat het uiteindelijk geworden is. Veel succes met het maken! Groetjes, Stéphanie

      Verwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie