ARNE & CARLOS haken

augustus 24, 2013

Lekker weekend. Nog even genieten van een rustige zaterdagochtend nu de sportwedstrijden nog niet begonnen zijn. En de mooie nazomerdagen. Hier en daar wat rijpe bramen uit de tuin plukken voor de jam. Of toch lekker straks een taart maken. En wat aan het knutselen ter voorbereiding van de Boerenmarkt in Polsbroek op 7 september. Maar dat is leuk en ontspannend. 
De hele tafel ligt dan ook vol papier, wol, lapjes en andere rommeltjes. 
En projectjes die al af zijn. Wel een kleurrijke rommel... 
Tussen deze projectjes ligt ook mijn haakwerkje waar ik onlangs aan begonnen ben. Het is een patroon uit het boek van Arne & Carlos. Ik heb het al in vele variaties voorbij zien komen. Maar het patroon lijkt (en is) eenvoudig, ziet er leuk uit en dan wil ik het toch ook zelf even proberen. Dus 7 kleuren bij elkaar gezocht en ermee aan de slag gegaan.
Wat ik ervan ga maken? Nog geen idee. Misschien wel zo'n deken, maar dan ben ik er nog wel even bezig. Op dit moment is het gewoon haken ter ontspanning, naast mijn andere knutselen waar ik mee bezig ben. Voorlopig ga ik er nog even mee door.

Fijn weekend allemaal!

You Might Also Like

13 reacties

  1. Klinkt als een heerlijke zaterdag! En wat is de deken toch mooi, ben benieuwd naar jou eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en zoooo vrolijk deze bloemen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zeg, zo vrolijk. Geniet van je weekend.
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gran-di-oze bloemen!!!!
    Schitterend!
    Magnifiek.

    Die kleuren.
    Helemaal weg ervan.


    Prettig weekend,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er super uit in de vrolijke kleuren!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke zaterdag en prachtig haakwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze blijven nog steeds even mooi als altijd die arne & carlos bloemen,ik moet er toch ook nog ooit eens aan geloven!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, ik heb het boek ook. Ben er nog niet aan begonnen, maar het gaat toch eens gebeuren. Ze blijven zo super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is ervan die bloemen ook een nedelands patroon.

    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, het boek is in het Nederlands te koop. Naast dit patroon staan er nog heel veel leuke andere haak- en breipatronen in.

      Verwijderen
  10. Wat een heerlijke kleurexplosie, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie