In de KNIPMODE

juli 17, 2013

 
Daar ben ik weer... terug van weggeweest. En weg was in dit geval onze vakantie in Kroatië en Oostenrijk. Heerlijk in de zon, aan het strand met de voeten in het heldere water en lekker wandelen in de prachtige Alpen. Daar kunnen we weer een tijdje over nadromen.
Eerst de vakantiespullen opruimen, de was doen en van het oerwoud weer een aantrekkelijke tuin maken. Nog lekker nagenieten van het mooie zomerweer en... weer regelmatiger bloggen natuurlijk. De komende dagen zal ik wat leuke dingen laten zien die ik heb gemaakt of die er in mijn lange afwezigheid zijn gebeurd. Zoals dit... 
Tussen de stapel vakantiepost lag ook de nieuwe Knipmode van Augustus. Met bloggers bijlage.... een leuk boekje met verschillende eenvoudig te maken mode en modeaccessoires van de redactie en verschillende bloggers. En ja hoor, ik sta er in! Met mijn geborduurde folklore ceintuur. Jullie hadden hem al een keer gezien, maar nu ook voor de lezers van Knipmode. Wat onwijs leuk en wat ziet de pagina er mooi uit. Ben er supertrots op! Dat is nog eens leuk thuiskomen.

Morgen meer leuke dingen....

You Might Also Like

11 reacties

  1. En ge verdient het zeker en vast ! Amai, gijnbent wel nog een jonge...en een knappe ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg om zo iets van jezelf terug te zien, je bent goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!!! En dik verdient met al het moois wat jij maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je zo een memorabele vakantie hebt gehad. Dat kunnen ze je niet meer afpakken.

    Leuk hoor om je eigen creatie terug te zien in zo een bekend handwerkblad.
    Daar mag je inderdaad trots op zijn. Die ceintuur is dan ook prachtig.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben blij dat je een goede tijd hebt gehad!!
    Lekker nagenieten en trots zijn!!!! Want dat ben ik ook voor/met/op jou :)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar mag je zeker trots op zijn! Met jouw mooie creaties zou je wel maandelijks een item in de Knip kunnen verzorgen. Ik kijk uit naar wat er nog gaat komen.

    Groeten Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat lijkt me zeker leuk om zo jezelf en je maaksel terug te zien in een mooi blad.
    Dat was leuk thuis komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Zeker iets om trots op te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, daar mag je zeker trots op zijn! Super!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is echt een mooie bijdrage geworden zeg!!! Leuk joh!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie