BANJU poef voor Janne

juli 27, 2013

Marianne stuurde mij een stukje behang toe. De kleuren zijn gebruikt in de babykamer van haar kersverse nichtje. Of ik misschien zo'n BANJU kussen voor haar nichtje Janne wilde maken als kraamcadeau. Of nog liever... een poef! Wat een leuke opdracht. 
Dus met de behangstaal in de hand op zoek naar de juiste kleuren bolletjes katoen en stofjes voor de poef. Eerst maar de grote bloem haken. Een heerlijk werkje met al die lieve kleuren waar ik gisteren aan begonnen ben..
Vandaag wat kleine bloempjes gehaakt ter decoratie en de grote bloem versierd met een opliggende gehaakte ketting en andere siersteekjes. Nu verder aan de poef. Eerst het binnenkussen maken van ongebleekt katoen, daarna de hoes met het vrolijke haakwerk. De stof ligt al geknipt klaar, een mooi klusje voor deze regenachtige middag!

Wil je ook een BANJU kussen haken? Hier kan je het patroon bestellen!

You Might Also Like

13 reacties

  1. Wauh, wat een mooie kleuren. Het wordt vast weer een hele mooie poef. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Een prachtig kado!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Je bent goed geslaagd om bijpassende kleuren te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauwwww geweldig, daar werk je toch met plezier aan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt prachtig! Leuke blog trouwens, gevonden dankzij de reclame van Angéline :-) Ik ga hier blijven komen kijken denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is idd een leuke opdracht. En je hebt er weer iets moois van gemaakt.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die wordt wel heel mooi. Staat ook nog op mijn lijstje om een keer te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat wordt dat toch weer prachtig!Weer helemaal in stijl dankzij de gouden handjes van Stephanie!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastic!!!
    Lovely color combination!
    Greetings.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi handwerkjuffie, wat een prachtige dingen maak je.
    Misschien een domme vraag, maar waar kan ik het patroon van de banju vinden?

    groeten,
    kathelijne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Kathelijne,een linkje waar je dit patroon kan bestellen staat hierboven in mijn blogbericht. Groetjes, Stéphanie

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie