T-SHIRT pimpen

juni 18, 2013

Vanmiddag eens heerlijk genieten van deze unieke zomerdag. Het belooft 33 graden te worden. Lekker!! Ga vast een haakwerkje klaarleggen voor straks... heerlijk in de tuin, vers fruit erbij, koel drankje. Kijk er al naar uit.
Maar eerst nog even aan de slag met het echte werk... Lijkt wel of iedereen nog snel voor de zomervakantie gaat beginnen nu nog dingen wilt hebben. Gisteren een sollicitatie gesprek (spannend!!) gehad en opnieuw groepsfoto's gemaakt van de groepen 8 bij ons op school. Dochterlief hoeft nog maar een week en dan is de basisschool periode afgesloten. Feestje hier, feestje daar... En voor die tijd nog even drukwerk uitleveren, logo en huisstijl ontwerpen en nog een aantal kussens in opdracht maken. Heb bijna geen tijd om in de tuin te zitten ;-))!
Deze maakte ik afgelopen dagen. Of liever gezet... dit t-shirt jurkje heb ik gepimpd. Klein projekt voor tussendoor. Een simpel t-shirtjurkje... recht toe, recht aan... met alleen wat kralen en lovertjes die er één voor één afvallen. Een heerlijk jurkje, maar te saai voor mij. Daarom besloot ik alle nog overgebleven kralen er ook maar af te halen en haakte ik wat bloempjes van katoen. Verschillende modellen en afmetingen in 3 tinten. Gehaakt met Phildar Phil Coton 3 katoen en haaknaald 2.
Eerst de bloempjes gehaakt en uitgestrooid over het t-shirt. Vervolgens op de plek vastgespeld en met de hand er op genaaid. Daarna wat opgesierd met houten kraaltjes. Zo, dit jurkje kan weer gedragen worden!
Geniet van deze mooie dag vandaag!!!

You Might Also Like

16 reacties

  1. Goed idee voor een oud t-shirt! Ik vind die grijstinten erg mooi. Veel plezier in de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ... staat super chique!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee! Succes met je feestende puber ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk jurkje is dat geworden! Dat wordt vast een veel gedragen kledingstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van het weekend was ik op zoek naar kanten kleedjes op de rommelmarkt in Duitsland en zag ik kant op een tshirt, kids tshirt dan ;). Dat zag er al heel leuk uit, maar dit ziet er prachtig uit. Veel leuker als die lovertjes en kraaltjes. Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk idee zeg. Die probeer ik ook weer op te slaan in mijn hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is ee heel leuk t-shirt jurkje geworden.
    Geniet nog maar even van het mooie weer. Morgen is het helaas weer even voorbij.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig leuk zeg hoe je je jurkje opgepimpt hebt!Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan, vind de kleurencombinatie ook goed gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bijzonder mooi! Normaal vind ik bloemenapplicaties op kleding niet zo mooi, maar dit is prachtig door het goede kleurgebruik. Leuk ook die kleine houten kraaltjes. Daar ga je vast heel veel plezier aan hebben...

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie