The APPLE Project bij Theetje - 2

april 08, 2013

De energie begint weer een beetje terug te komen. Afgelopen periode was een hele hectische tijd. Een jaar geleden had ik nog een baan voor een paar dagen per week, de rest van de tijd vulde ik met productontwikkeling en grafische vormgeving als zpp-er. En naast werk natuurlijk ook nog de 'gewone' dingen als een huishouden draaiende houden en kinderen opvoeden. Tijd voor iets voor mezelf was er gewoonweg niet. 

Vanaf december is dat allemaal wel anders geworden. Werkeloos, opdrachten minder door de economie... maar wel lekker veel tijd voor mezelf! Heerlijk! dus ik begon enthousiast te breien, haken, borduren en te bloggen. Hartstikke leuk allemaal. Heb er behoorlijk wat energie van gekregen, maar op een gegeven moment was het toch helemaal op. Gek, he? Heb ik opeens zoveel tijd en zoveel ideeën, ik wil zoveel, maar wat wil ik nu echt. En neem ik ook wel voldoende tijd om me weer lekker op te laden? En dan die winter die maar niet van ophouden wist.... afgelopen weken wel een tikkie in een dip gezeten.

Maar de energie is weer terug. Door jullie enthousiaste reacties op mijn blog, het APPLE PROJECT bij Theetje en door mijn bezoek afgelopen weekend aan de Sunday Market in Amsterdam. Zondagochtend las ik het op een van jullie blogs dat het er weer zou zijn en na eerdere enthousiaste berichten hierover, besloot ik gewoon in de auto te springen en te gaan. Allemaal kraampjes met handgemaakte dingen. Van textielknutsels, schilderijen, meubels, tassen tot de lekkerste hapje. Heel inspirerend allemaal.

En dan viel er vanochtend vroeg ook al de envelop met de vilten appel van Theetje op de mat! Met een schattig briefje, kaartje en gehaakt appeltje erbij. Weet je nog, van The APPLE Project wat zij heeft bedacht. Heb er zin in om er iets leuks van te maken. Pimp ook een vilten appel en laat hem uiterlijk 27 april (nieuwe datum!!) aanstaande zien wat jij ervan hebt gemaakt. Leuk initiatief! Ik doe mee en inmiddels doet AMBELA ook mee! En jij? 
Kijk hier of op de website van Theetje voor meer info...

You Might Also Like

9 reacties

  1. Een geweldig idee die appeltjes!
    Ik had er heel graag even op los willen gaan hihihihi ware het niet dat ik de nachtdiensten in ga en het mij echt niet gaat lukken voor de 13e.

    Maar ik kan niet wachten om alle prachtige creaties te zien!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuk dit! heb al een reactie bij Thea achter gelaten. En.. helemaal herkenbaar je bericht. werkeloos, dipje, nieuwe ideeen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja! Ik wil ook wel meedoen :) Genoeg ideeën, hopelijk krijg ik het voor 13 april af. Heb al appeltjes van vilt geknipt!
    Groetjes, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lekker bezig, Anne! Ik ben heel benieuwd wat je gaat maken. En als je het toch niet denkt af te krijgen... In overleg met Theetje hebben we de einddatum verplaats naar 27 april... Vlak voor de Kroningsdag... appeltjes van oranje enzo! Dan moet het lukken om meer creabea's aan het project mee te laten doen.

      Verwijderen
  4. Blij te lezen dat de datum is uitgesteld, leuke opdrachtjes komen opeens binnen (de zon?) en een klein paniekje begon te groeien. Ook blij te lezen dat je weer uit je creatieve dip bent al wist ik daar natuurlijk niets van. Eigenlijk dacht ik dat je echt voor de klas stond! en dat bed? ik denk ook niet dat Man en ik er samen in passen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik voor de klas? Alleen bij een of ander creatief project. Verder niet hoor! vraagje... kan je mij een mail sturen? Het adres: info@handwerkjuffie.nl. Wil je even wat vragen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee met die appel!
    ik ben een nieuwe volger :)

    groetjes franca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oi amiga, adorei todas as novidades do teu blog, fazia algum tempo que não passava por aqui, gostei de tudo mesmo,passe no meu blog sobre artesanato em geral e deixe um comentário se gostar do que encontrar, beijokas
    http://www.titacarre.com

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie