Gebakje van VILT

februari 22, 2013

Vandaag is het feest... een mooie gelegenheid voor gebak. Want Jolanda is vandaag jaar! Jolanda is een trouwe volger van mijn blog en vandaar deze digitale en creatieve lekkernij. Jolanda, van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst!

In dit geval is het geen echt gebakje, maar een taartje van vilt. Gemaakt met mijn dochter samen op de Handwerkbeurs. Jolanda maakt ook leuke dingen van vilt. Zoals haar give-away uiltjes, waarvan ik hier wat foto's laat zien. Of prachtige scrapbook kaarten.

Hier kan je een bezoekje brengen aan haar blog... en haar natuurlijk feliciteren!

You Might Also Like

1 reacties

  1. Nou . . dat is nog eens een verassing . . .wat een prachtig taartje, hij ziet er uit om op te eten!! En wat leuk dat je mijn blog even in het zonnetje zet . .Super. Gisteravond heb ik nog een soort bloemenbal gemaakt met vilten bloemetjes . .de foto's komen nog wel op mijn blog . . hij is al wel te bewonderen op facebook https://www.facebook.com/jolanda.elderman.7

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie