AAP BREIEN

februari 17, 2013

Afgelopen dagen was de jaarlijkse Handwerkbeurs in Zwolle. Natuurlijk ben ik daar ook geweest... met mijn dochter. Heerlijk om zo te snuffelen tussen de bolletjes wol, handwerkboeken en inspirerende voorbeelden. 

Na 5 minuten hadden we de eerste aankopen al gedaan... Een breipatroon voor aap Jacobus. Die moest en zou ze hebben dus meteen maar aangeschaft. Zij blij, ik blij. Verder natuurlijk zoeken naar de juiste wol en een geschikte rondbreinaald. Of 4 pennen, maar daar ben ik niet zo'n (brei)ster in. Rondbreinaald hebben we inmiddels gevonden. Weer een project om aan te beginnen. 
Patroon
Het uitgebreide patroon is van Zijmaakthet. Het is heel overzichtelijk met veel stap voor stap foto's in kleur. Naast Jacobus hebben ze nog heel veel andere leuke knuffels met patronen. Echt even kijken!

You Might Also Like

2 reacties

  1. kunt u me via een stappenplan uitleggen hoe ik een aap brei voor mijn kleindochter ik kan toch we lgoed breien en heb het snel nodig stuur me snel terug met een stappenplan dan kan ik er aan beginnen.

    al vast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even via een stappenplan uitleggen is wat lastig. Het is een vrij ingewikkeld patroon... 4 pennen, meerderen, minderen, steken ophalen, etc. Zijmaakthet, de ontwerpster van de aap, heeft een heel uitgebreide beschrijving gemaakt, compleet met kleurenfoto's. Je zou het bij haar kunnen bestellen. Zelf ben ik er niet uitgekomen en heb hem mijn moeder laten breien. Zij is meer ervaren, maar vond het ook een hele klus! Uiteindelijk is ze nu wel aan nummer 3 bezig. Eenmaal aan de slag schijnt het verslavend te zijn... maar helaas niet voor mij... te ingewikkeld!

    BeantwoordenVerwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie