3x Januari GIVE AWAY

Als je mijn blog een beetje hebt gevolgd, weet je waarschijnlijk ook dat ik vorige maand heel veel TIROLER hartjes heb geborduurd en in elkaar gezet. Grote en kleine... allemaal handgemaakt en uniek. Geen enkele is hetzelfde. En nu heb ik een paar Tiroler sleutelhangers over die ik aan jullie wil weggeven.  Een kleine is ontzettend leuk als sleutelhanger of voor aan je tas. Ik ga er maar liefst 3 weggeven en opsturen, ongeacht waar je woont!

Hoe win je een GRATIS Tiroler sleutelhanger? 
Laat hieronder een reactie achter en zorg dat je volger bent van mijn blog. Reclame maken op jouw eigen blog mag altijd en hiermee verhoog je zeker de kans om te winnen!

De winnaars maak ik bekend op 10 januari 2012. Heel veel succes!

How to win a FREE Tiroler keychain? Leave a comment below and make sure you are follower of my blog. Advertise on your own blog and you certainly may always increase the chance to win. I will reveal the winners on 10 January 2012. Lots of success!