OH OH TIROL...

 Avonden ben ik bezig geweest met knippen en borduren. Maar de eindresultaten mogen er zijn! Het zijn kleine vilten TIROLER HARTEN met kleine bloempjes erop geborduurd in verschillende patronen. Je kan ze gebruiken als tashanger of sleutelhanger. Alle zijn verschillend en daarom zeker uniek. Als laatste heb ik ze allemaal voorzien van een label en in een verpakking gedaan.
 Naast de kleine hartjes heb ik ze ook in een maatje groter gemaakt. En ook deze bestaan uit verschillende kleuren, stoffen en borduurpatronen. Deze kan je ook zelf maken. Het patroon vind je hier. Uiteindelijk ook deze in de verpakking gedaan en met z'n allen in een mandje.... op naar TIROL!

Mocht je daar zelf geweest zijn en je bent me tegengekomen... dan kan het zijn dat jij uiteindelijk met een van deze harten naar huis gaat. Ik ga ze daar als souvenir verkopen. 

En maak er een leuke foto van!
De leukste foto ontvangt van Handwerkjuffie een bijpassend telefoonhoesje voor je mobiel! 
Je kan de foto's per mail aan mij sturen.


Iedereen hele fijne kerstdagen gewenst!