Gehaakte PLAID

november 21, 2012

 Afgelopen zomervakantie zocht ik een handwerkproject. Niet te ingewikkeld, niet te veel nadenken. Het was tenslotte vakantie. Zo ging ik op pad met een tas vol bolletjes wol en een haaknaald. Op de diverse campings veel reacties gehad. Wat ben je aan het maken? Wat een mooie kleurencombinatie! En ja hoor, nu is hij alweer een tijdje af. Kunnen we - of poes Juul -  heerlijk onder wegdromen op de bank.
Nog een beetje mijmeren over de vakantie....




You Might Also Like

4 reacties

  1. Het is een oud blogbericht, maar ik hoop dat je nog reageert ^^ Wat een mooie deken zeg!
    Mag ik misschien vragen wat het patroon is?
    Wat ik vind wel granny stripes patronen, maar die zijn met clusters van 3stokjes bij elkaar, en deze vind ik er veel mooier uitzien (en anders?)

    Liefs *twinklezcreations

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Hallo Loraine, het principe is hetzelfde maar dan een rij in plaats van een blokje. ik haakte 1 stokje, 1 losse. Zie ook bij mijn andere vergelijkbare deken (uitleg bij commentaar): DEKEN HAKEN... klaar! Of klik op de deken in de rechterbalk... dan kom je ook op het berichtje!

      Veel succes ermee!

      Verwijderen
    3. Ahja ik snap hem, heel erg bedankt!
      Ik vind je dekens echt supermooi!

      Liefs

      Verwijderen

CURRENTLY ON INSTAGRAM

DISCLAIMER

Copyright © 2012-2017 Stéphanie Haytink | All Original Content. All Rights Reserved. No part of this publication may be sold or used for resale, reproduced and/or made public through social media, printing, photocopying, microfilm or any other means without prior written permission of Stéphanie Haytink, Handwerkjuffie